نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون رتبه‌بندی علاقه‌مندی و ترجیحات زیبایی‌شناختی بررسی حس لذت و ادراک انتزاعی سبک‌های متفاوت هنری در فرهنگ ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 335-347]
  • آزمون رتبه‌بندی ملموس بودن بررسی حس لذت و ادراک انتزاعی سبک‌های متفاوت هنری در فرهنگ ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 335-347]
  • آسیب به خود بررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
  • آسیب نیمکرۀ راست بررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصب‌شناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
  • آسیب‌های روان‌شناختی مقیاس مشکلات سلامت روان‌شناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگی‌های فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
  • آمادگی یادگیری الکترونیک نقش واسطه‌گری کارکردهای اجرایی در رابطة بین آمادگی یادگیری الکترونیک و عملکرد تحصیلی در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
  • آموزش تاب‌آوری اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سرمایۀ روان‌شناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
  • آموزش توانمندسازی روان‌شناختی اثربخشی آموزش توانمندسازی روان‌شناختی بر خودارزشمندی و سرمایه‌های روان‌شناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • آموزش ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
  • آموزش کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]
  • آموزش مبتنی بر طرحواره اثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 25-44]
  • آموزش مثبت اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]

ا

  • اثربخشی درمان یکپارچۀ شناختی، بین‌فردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
  • اجتماعی-فرهنگی آموزش تکنیک‌های عصبی-شناختی، چندرسانه‌ای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
  • اختلال اضطراب اثربخشی آموزش مهارت‌های ذهن‌آگاهی بر شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی کودکان با علائم اختلال اضطراب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 45-62]
  • اختلال رشد ذهنی اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر عاطفۀ خودآگاه و کیفیت زندگی در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال رشد ذهنی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 285-300]
  • اختلال شخصیت مرزی بررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
  • اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی بر مهارت خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 185-201]
  • اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
  • اختلال‌های روان‌تنی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و علائم روان‌تنی دانش‌آموزان با اختلال‌های روان‌تنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
  • اختلال یادگیری اثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 25-44]
  • ادراک هنری بررسی حس لذت و ادراک انتزاعی سبک‌های متفاوت هنری در فرهنگ ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 335-347]
  • ارزیابی شناختی مدل‌یابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 149-165]
  • استرس مقایسۀ اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار و زوج‌درمانی شناختی-رفتاری بر استرس پس‌آسیبی زنان آسیب‌دیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
  • استرس تعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانه‌های استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
  • استرس ادراک‌شده اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و علائم روان‌تنی دانش‌آموزان با اختلال‌های روان‌تنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
  • استرس ادراک‌شده اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراک‌شده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
  • استرس ادراک‌شده اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراک‌شده و حس انسجام بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 273-288]
  • استرس ادراک‌شده اثربخشی درمان هیپنوتیزمی بر ترمیم زخم و استرس ادراک‌شدۀ بیماران پس از جراحی شکمی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 167-184]
  • اشتیاق تحصیلی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
  • اشتیاق تحصیلی نقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطۀ بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تاب‌آوری تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 143-162]
  • اضطراب بررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیش‌بینی ویژگی‌های اختلال شخصیت مرزی با تعدیل‌کنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
  • اضطراب تعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانه‌های استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
  • اضطراب اثربخشی طرحواره‌درمانی بر اضطراب کودکان مبتلا به سرطان به روش برخط [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 257-272]
  • اضطراب اجتماعی تأثیر طرحواره‌درمانی بافتاری بر حساسیت بین‌فردی و خودکارآمدی مقابله‌ای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
  • اضطراب بارداری مدل پیش‌بینی کیفیت زندگی براساس تاب‌آوری روانی و صمیمیت با همسر با میانجی‌گری اضطراب بارداری در زنان باردار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 203-222]
  • اعتمادبه‌نفس اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اعتمادبه‌نفس و تاب‌آوری مادران دارای دانش‌آموز آهسته‌گام [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 83-103]
  • اعتیاد خودشیفتگی و آمادگی اعتیاد: نقش تجارب شرم و الگوی دلبستگی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-92]
  • افسردگی بررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیش‌بینی ویژگی‌های اختلال شخصیت مرزی با تعدیل‌کنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
  • افسردگی مقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و ذهن‌آگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
  • افسردگی درمان یکپارچۀ شناختی، بین‌فردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
  • افسردگی رابطۀ علی شرم بیرونی، خودانتقادی و ترس از شفقت به خود با خودجرحی در میان دانشجویان: نقش میانجی‌گر افسردگی و درگیری عاطفی خانواده [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 113-131]
  • الکتروآنسفالوگرافی کمی مقایسۀ مهارت‌های زبانی کودکان 7 تا 11 سالۀ مبتلا به اختلال نارساخوانی با کودکان عادی براساس الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 307-321]
  • انعطاف‌پذیری روان‌شناختی اثربخشی بستۀ آموزشی تاب‌آوری بر تکانشگری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
  • انعطاف‌پذیری شناختی تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطاف‌پذیری ‌شناختی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوران همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • انگیزش تحصیلی تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطاف‌پذیری ‌شناختی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوران همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]

ب

  • بازداری مدل‌یابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 149-165]
  • بافت تاب‌آور شناسایی مؤلفه‌های بافتی در مدرسۀ تاب‌آور: مروری نظام‌مند. [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • باورهای شخصیتی ناکارآمد طراحی الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • برنامۀ بازی‌های تعاملی حسی و حرکتی اثربخشی برنامۀ بازی‌های تعاملی حسی و حرکتی خانواده‌محور بر تقویت مهارت‌های رشدی و حرکتی کودکان 12 تا 24 ماهۀ کم‌وزن در هنگام تولد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 133-147]
  • بهبود میل جنسی اثربخشی طرحواره‌درمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنه‌شده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
  • بهزیستی تحصیلی نقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطۀ بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تاب‌آوری تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 143-162]
  • بهزیستی روان‌شناختی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
  • بهزیستی هیجانی نقش واسطه‌ای سبک‌های مقابله با تنیدگی در رابطۀ عزت‌نفس و بهزیستی هیجانی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 203-2018]

پ

  • پدیدارشناسی تجربۀ زیستۀ نوجوانی در نوجوانان با تأکید بر ظرفیت ذهنی‌سازی: یک مطالعۀ کیفی پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
  • پیروی از درمان اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراک‌شده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
  • پیشرفت تحصیلی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
  • پیشرفت تحصیلی مدل‌یابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 149-165]

ت

  • تاب‌آوری اثربخشی بستۀ آموزشی تاب‌آوری بر تکانشگری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
  • تاب‌آوری اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تاب‌آوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
  • تاب‌آوری اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اعتمادبه‌نفس و تاب‌آوری مادران دارای دانش‌آموز آهسته‌گام [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 83-103]
  • تاب‌آوری اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای کودک مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 223-238]
  • تاب‌آوری تدوین بستۀ آموزش شادکامی اسلامی: ارزیابی اثربخشی آن بر سازگاری زناشویی و تاب‌آوری زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]
  • تاب‌آوری نقش واسطه‌ای تاب‌آوری و رفتارهای سلامت در رابطۀ هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 239-262]
  • تاب‌آوری تحصیلی شناسایی مؤلفه‌های بافتی در مدرسۀ تاب‌آور: مروری نظام‌مند. [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • تاب‌آوری تحصیلی نقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطۀ بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تاب‌آوری تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 143-162]
  • تاب‌آوری روان‌شناختی اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
  • تاب‌آوری روانی مدل پیش‌بینی کیفیت زندگی براساس تاب‌آوری روانی و صمیمیت با همسر با میانجی‌گری اضطراب بارداری در زنان باردار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 203-222]
  • تجارب زیسته پی‌کاوی تجارب زیستۀ زوجین با ضربۀ دلبستگی (دلبستگی ناایمن) در روابط زناشویی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 163-184]
  • تجربۀ زیسته تجربۀ زیستۀ نوجوانی در نوجوانان با تأکید بر ظرفیت ذهنی‌سازی: یک مطالعۀ کیفی پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
  • تجربۀ زیسته روش‌های مادران در تربیت و آموزش جنسی نوجوانان: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 323-340]
  • تحلیل رفتار کاربردی اثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارت‌های اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]
  • تحلیل واسطه‌ای نقش واسطه‌ای سبک‌های مقابله با تنیدگی در رابطۀ عزت‌نفس و بهزیستی هیجانی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 203-2018]
  • تربیت جنسی روش‌های مادران در تربیت و آموزش جنسی نوجوانان: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 323-340]
  • ترس از شفقت به خود رابطۀ علی شرم بیرونی، خودانتقادی و ترس از شفقت به خود با خودجرحی در میان دانشجویان: نقش میانجی‌گر افسردگی و درگیری عاطفی خانواده [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 113-131]
  • ترمیم زخم اثربخشی درمان هیپنوتیزمی بر ترمیم زخم و استرس ادراک‌شدۀ بیماران پس از جراحی شکمی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 167-184]
  • ترومای دوران کودکی پیش بینی رفتارهای آشفته خوردن بر اساس کمالگرایی و ترومای دوران کودکی: ارائه مدل تبیینی با نقش میانجی‌ شرم درونی شده [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 239-256]
  • تصمیم‌گیری ورزشی تأثیر فرسایش انرژی روانی بر تصمیم‌گیری تحت شرایط حواس‌پرتی در بازیکنان ماهر زن فوتبال [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 289-305]
  • تصویر بدنی تدوین مدل ساختاری سرمایۀ روان‌شناختی براساس معنویت با میانجی‌گری تصویر بدنی در افراد چاق داوطلب جراحی چاقی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 93-111]
  • تعارض زناشویی تدوین بستۀ آموزش شادکامی اسلامی: ارزیابی اثربخشی آن بر سازگاری زناشویی و تاب‌آوری زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]
  • تعارض کار-خانواده اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
  • تغییرپذیری ضربان قلب مقایسۀ هشیاری درون‌بدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
  • تکانشگری اثربخشی بستۀ آموزشی تاب‌آوری بر تکانشگری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
  • تنظیم شناختی هیجان اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
  • تنظیم هیجان اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سرمایۀ روان‌شناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
  • توازن مقایسۀ هشیاری درون‌بدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
  • توان‌بخشی کاربرد علوم و فناوری‌های شناختی در توان‌بخشی کودکان کم‌توان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
  • توانمندی روانی اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
  • توجه تأثیر فرسایش انرژی روانی بر تصمیم‌گیری تحت شرایط حواس‌پرتی در بازیکنان ماهر زن فوتبال [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 289-305]

ج

  • جراحی شکمی اثربخشی درمان هیپنوتیزمی بر ترمیم زخم و استرس ادراک‌شدۀ بیماران پس از جراحی شکمی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 167-184]
  • جنسیت پیش‌بینی خیانت زناشویی براساس حسادت عاشقانه و خشونت علیه همسر با نقش تعدیل‌گری جنسیت [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 301-316]
  • جو روانی-اجتماعی کلاس نقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطۀ بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تاب‌آوری تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 143-162]

چ

  • چابکی یادگیری شناسایی ابعاد خودتوسعه‌ای کارکنان دانشگاه‌ها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
  • چندرسانه‌ای آموزش تکنیک‌های عصبی-شناختی، چندرسانه‌ای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]

ح

  • حسادت عاشقانه پیش‌بینی خیانت زناشویی براساس حسادت عاشقانه و خشونت علیه همسر با نقش تعدیل‌گری جنسیت [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 301-316]
  • حساسیت بین‌فردی تأثیر طرحواره‌درمانی بافتاری بر حساسیت بین‌فردی و خودکارآمدی مقابله‌ای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
  • حس انسجام اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراک‌شده و حس انسجام بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 273-288]
  • حل مسائل اثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 25-44]

خ

  • خدمات مشورتی تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همه‌گیری کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
  • خستگی ذهنی تأثیر فرسایش انرژی روانی بر تصمیم‌گیری تحت شرایط حواس‌پرتی در بازیکنان ماهر زن فوتبال [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 289-305]
  • خشونت علیه همسر پیش‌بینی خیانت زناشویی براساس حسادت عاشقانه و خشونت علیه همسر با نقش تعدیل‌گری جنسیت [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 301-316]
  • خطرپذیری اثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجان‌های دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
  • خودارزشمندی اثربخشی آموزش توانمندسازی روان‌شناختی بر خودارزشمندی و سرمایه‌های روان‌شناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • خودتوسعه‌ای شناسایی ابعاد خودتوسعه‌ای کارکنان دانشگاه‌ها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
  • خودزنی اثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجان‌های دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
  • خودشفقت‌ورزی ارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقت‌ورزی بر سبک‌های حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
  • خودشیفتگی خودشیفتگی و آمادگی اعتیاد: نقش تجارب شرم و الگوی دلبستگی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-92]
  • خودکارآمدی دانش‌آموزان اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
  • خودکارآمدی مقابله‌ای تأثیر طرحواره‌درمانی بافتاری بر حساسیت بین‌فردی و خودکارآمدی مقابله‌ای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
  • خودکنترلی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]
  • خودکنترلی تأثیر فرسایش انرژی روانی بر تصمیم‌گیری تحت شرایط حواس‌پرتی در بازیکنان ماهر زن فوتبال [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 289-305]
  • خیانت مقایسۀ اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار و زوج‌درمانی شناختی-رفتاری بر استرس پس‌آسیبی زنان آسیب‌دیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
  • خیانت زناشویی پیش‌بینی گرایش به خیانت زناشویی براساس استفاده از هرزه‌نگاری اینترنتی با نقش واسطه‌ای کیفیت روابط زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 185-201]
  • خیانت زناشویی پیش‌بینی خیانت زناشویی براساس حسادت عاشقانه و خشونت علیه همسر با نقش تعدیل‌گری جنسیت [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 301-316]

د

  • داده‌بنیاد واکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ داده‌بنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
  • دانش‌آموز آهسته‌گام اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اعتمادبه‌نفس و تاب‌آوری مادران دارای دانش‌آموز آهسته‌گام [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 83-103]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر بهزیستی روان‌شناختی و اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
  • دانش‌آموزان متوسطه نقش واسطه‌گری کارکردهای اجرایی در رابطة بین آمادگی یادگیری الکترونیک و عملکرد تحصیلی در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
  • دانشگاه تهران شناسایی ابعاد خودتوسعه‌ای کارکنان دانشگاه‌ها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
  • دختران و پسران مجرد واکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ داده‌بنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
  • درد روانی بررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیش‌بینی ویژگی‌های اختلال شخصیت مرزی با تعدیل‌کنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
  • درگیری تحصیلی مدل‌یابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 149-165]
  • درگیری عاطفی خانواده رابطۀ علی شرم بیرونی، خودانتقادی و ترس از شفقت به خود با خودجرحی در میان دانشجویان: نقش میانجی‌گر افسردگی و درگیری عاطفی خانواده [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 113-131]
  • درمان ترکیبی مبتنی بر تاب‌آوری و ذهن‌آگاهی مقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و ذهن‌آگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
  • درمان شناختی-رفتاری مقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و ذهن‌آگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
  • درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکل‌های رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یک‌ماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]
  • درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر کودک‌محور اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر کودک‌محور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظم‌دهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراک‌شده و حس انسجام بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 273-288]
  • درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر عاطفۀ خودآگاه و کیفیت زندگی در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال رشد ذهنی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 285-300]
  • درمان مبتنی بر شفقت اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراک‌شده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
  • درمان هیپنوتیزمی اثربخشی درمان هیپنوتیزمی بر ترمیم زخم و استرس ادراک‌شدۀ بیماران پس از جراحی شکمی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 167-184]
  • درمان یکپارچۀ شناختی-بین فردی-سیستمی درمان یکپارچۀ شناختی، بین‌فردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
  • دشواری در خودنظم‌دهی هیجانی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر کودک‌محور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظم‌دهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
  • دلبستگی خودشیفتگی و آمادگی اعتیاد: نقش تجارب شرم و الگوی دلبستگی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-92]
  • دلبستگی ناایمن پی‌کاوی تجارب زیستۀ زوجین با ضربۀ دلبستگی (دلبستگی ناایمن) در روابط زناشویی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 163-184]
  • دورۀ تربیت مربی خلاقیت مطالعۀ اثربخشی دورۀ تربیت مربی خلاقیت بر دانش، نگرش و مهارت معلمان مناطق محروم: مطالعۀ طولی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 317-333]
  • دیابت نوع دو اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر رفتارهای ارتقادهندۀ سلامت و سرمایه‌های روان‌شناختی بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 219-237]

ذ

  • ذهنی‌سازی تجربۀ زیستۀ نوجوانی در نوجوانان با تأکید بر ظرفیت ذهنی‌سازی: یک مطالعۀ کیفی پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]

ر

  • راهبردها مطالعۀ کیفی راهبردهای مداخلاتی و مدیریتی مؤثر روان‌درمانگران و مشاوران در مواجهه با مراجعان دشوار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 263-283]
  • رضایت زناشویی تبیین رضایت زناشویی براساس سرمایۀ فرهنگی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایۀ اجتماعی و سرمایۀ روان‌شناختی در بین معلمان شهر یزد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
  • رفتار خودجرحی رابطۀ علی شرم بیرونی، خودانتقادی و ترس از شفقت به خود با خودجرحی در میان دانشجویان: نقش میانجی‌گر افسردگی و درگیری عاطفی خانواده [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 113-131]
  • رفتارهای آشفته‌خوردن پیش بینی رفتارهای آشفته خوردن بر اساس کمالگرایی و ترومای دوران کودکی: ارائه مدل تبیینی با نقش میانجی‌ شرم درونی شده [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 239-256]
  • رفتارهای ارتقادهندۀ سلامت اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر رفتارهای ارتقادهندۀ سلامت و سرمایه‌های روان‌شناختی بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 219-237]
  • رفتارهای خودجرحی بررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
  • روابط زناشویی پی‌کاوی تجارب زیستۀ زوجین با ضربۀ دلبستگی (دلبستگی ناایمن) در روابط زناشویی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 163-184]
  • روان‌درمانگران مطالعۀ کیفی راهبردهای مداخلاتی و مدیریتی مؤثر روان‌درمانگران و مشاوران در مواجهه با مراجعان دشوار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 263-283]
  • روان‌درمانی مثبت‌نگر اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر رفتارهای ارتقادهندۀ سلامت و سرمایه‌های روان‌شناختی بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 219-237]
  • روش تحلیل مضمون مطالعۀ اثربخشی دورۀ تربیت مربی خلاقیت بر دانش، نگرش و مهارت معلمان مناطق محروم: مطالعۀ طولی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 317-333]
  • روش کیفی مطالعۀ کیفی راهبردهای مداخلاتی و مدیریتی مؤثر روان‌درمانگران و مشاوران در مواجهه با مراجعان دشوار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 263-283]
  • روش‌های مادران روش‌های مادران در تربیت و آموزش جنسی نوجوانان: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 323-340]
  • ریاضی اثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 25-44]

ز

  • زنان باردار مدل پیش‌بینی کیفیت زندگی براساس تاب‌آوری روانی و صمیمیت با همسر با میانجی‌گری اضطراب بارداری در زنان باردار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 203-222]
  • زنان ختنه‌شده اثربخشی طرحواره‌درمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنه‌شده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
  • زنان سرپرست خانوار اثربخشی آموزش توانمندسازی روان‌شناختی بر خودارزشمندی و سرمایه‌های روان‌شناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • زوج ارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقت‌ورزی بر سبک‌های حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
  • زوج‌درمانی مقایسۀ اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار و زوج‌درمانی شناختی-رفتاری بر استرس پس‌آسیبی زنان آسیب‌دیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
  • زوج‌درمانی هیجان‌مدار اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
  • زوجین پی‌کاوی تجارب زیستۀ زوجین با ضربۀ دلبستگی (دلبستگی ناایمن) در روابط زناشویی: پژوهشی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 163-184]

س

  • ساخت ابزار مقیاس مشکلات سلامت روان‌شناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگی‌های فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
  • ساخت بسته درمان یکپارچۀ شناختی، بین‌فردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
  • سازگاری اجتماعی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری و رفتارهای سلامت در رابطۀ هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 239-262]
  • سازگاری زناشویی اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص‌توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
  • سازگاری زناشویی تدوین بستۀ آموزش شادکامی اسلامی: ارزیابی اثربخشی آن بر سازگاری زناشویی و تاب‌آوری زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]
  • سبک‌های حل تعارض ارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقت‌ورزی بر سبک‌های حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
  • سبک‌های دلبستگی ارزیابی مدل پیش‌بینی صمیمت زناشویی براساس سبک‌های دلبستگی با میانجی‌گری سبک‌های عشق‌ورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]
  • سبک‌های عشق‌ورزی ارزیابی مدل پیش‌بینی صمیمت زناشویی براساس سبک‌های دلبستگی با میانجی‌گری سبک‌های عشق‌ورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]
  • سبک‌های مقابله با تنیدگی نقش واسطه‌ای سبک‌های مقابله با تنیدگی در رابطۀ عزت‌نفس و بهزیستی هیجانی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 203-2018]
  • سرطان اثربخشی طرحواره‌درمانی بر اضطراب کودکان مبتلا به سرطان به روش برخط [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 257-272]
  • سرمایه‌های روان‌شناختی اثربخشی آموزش توانمندسازی روان‌شناختی بر خودارزشمندی و سرمایه‌های روان‌شناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
  • سرمایه‌های روان‌شناختی اثربخشی آموزش سرمایه‌های روان‌شناختی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
  • سرمایه‌های روان‌شناختی اثربخشی روان‌درمانی مثبت‌نگر بر رفتارهای ارتقادهندۀ سلامت و سرمایه‌های روان‌شناختی بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 219-237]
  • سرمایۀ اجتماعی تبیین رضایت زناشویی براساس سرمایۀ فرهنگی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایۀ اجتماعی و سرمایۀ روان‌شناختی در بین معلمان شهر یزد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
  • سرمایۀ روان‌شناختی اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سرمایۀ روان‌شناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
  • سرمایۀ روان‌شناختی تبیین رضایت زناشویی براساس سرمایۀ فرهنگی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایۀ اجتماعی و سرمایۀ روان‌شناختی در بین معلمان شهر یزد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
  • سرمایۀ روان‌شناختی تدوین مدل ساختاری سرمایۀ روان‌شناختی براساس معنویت با میانجی‌گری تصویر بدنی در افراد چاق داوطلب جراحی چاقی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 93-111]
  • سرمایۀ فرهنگی تبیین رضایت زناشویی براساس سرمایۀ فرهنگی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایۀ اجتماعی و سرمایۀ روان‌شناختی در بین معلمان شهر یزد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
  • سن بررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصب‌شناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
  • سندرم رودۀ تحریک‌پذیر اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراک‌شده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریک‌پذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
  • سوگ اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکل‌های رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یک‌ماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]

ش

  • شادکامی اسلامی تدوین بستۀ آموزش شادکامی اسلامی: ارزیابی اثربخشی آن بر سازگاری زناشویی و تاب‌آوری زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]
  • شایستگی اجتماعی اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]
  • شایستگی اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های ذهن‌آگاهی بر شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی کودکان با علائم اختلال اضطراب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 45-62]
  • شایستگی اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی بر مهارت خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 185-201]
  • شخصیت مرزی بررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیش‌بینی ویژگی‌های اختلال شخصیت مرزی با تعدیل‌کنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
  • شرم خودشیفتگی و آمادگی اعتیاد: نقش تجارب شرم و الگوی دلبستگی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-92]
  • شرم بیرونی رابطۀ علی شرم بیرونی، خودانتقادی و ترس از شفقت به خود با خودجرحی در میان دانشجویان: نقش میانجی‌گر افسردگی و درگیری عاطفی خانواده [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 113-131]
  • شرم درونی‌شده پیش بینی رفتارهای آشفته خوردن بر اساس کمالگرایی و ترومای دوران کودکی: ارائه مدل تبیینی با نقش میانجی‌ شرم درونی شده [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 239-256]
  • شکست عشقی مکرر واکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ داده‌بنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
  • شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر استرس ادراک‌شده و علائم روان‌تنی دانش‌آموزان با اختلال‌های روان‌تنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
  • شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اعتمادبه‌نفس و تاب‌آوری مادران دارای دانش‌آموز آهسته‌گام [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 83-103]
  • شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای کودک مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 223-238]
  • شناختی-رفتاری مقایسۀ اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار و زوج‌درمانی شناختی-رفتاری بر استرس پس‌آسیبی زنان آسیب‌دیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]

ص

  • صمیمت زناشویی ارزیابی مدل پیش‌بینی صمیمت زناشویی براساس سبک‌های دلبستگی با میانجی‌گری سبک‌های عشق‌ورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]
  • صمیمیت با همسر مدل پیش‌بینی کیفیت زندگی براساس تاب‌آوری روانی و صمیمیت با همسر با میانجی‌گری اضطراب بارداری در زنان باردار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 203-222]

ط

  • طرحواره‌درمانی اثربخشی طرحواره‌درمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنه‌شده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
  • طرحواره‌درمانی اثربخشی طرحواره‌درمانی بر اضطراب کودکان مبتلا به سرطان به روش برخط [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 257-272]
  • طرحواره‌درمانی بافتاری تأثیر طرحواره‌درمانی بافتاری بر حساسیت بین‌فردی و خودکارآمدی مقابله‌ای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]

ع

  • عاطفۀ خودآگاه اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر عاطفۀ خودآگاه و کیفیت زندگی در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال رشد ذهنی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 285-300]
  • عزت‌نفس نقش واسطه‌ای سبک‌های مقابله با تنیدگی در رابطۀ عزت‌نفس و بهزیستی هیجانی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 203-2018]
  • عصبی-شناختی آموزش تکنیک‌های عصبی-شناختی، چندرسانه‌ای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
  • علوم و فناوری‌های شناختی کاربرد علوم و فناوری‌های شناختی در توان‌بخشی کودکان کم‌توان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
  • عمل جراحی چاقی تدوین مدل ساختاری سرمایۀ روان‌شناختی براساس معنویت با میانجی‌گری تصویر بدنی در افراد چاق داوطلب جراحی چاقی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 93-111]
  • عملکرد تحصیلی نقش واسطه‌گری کارکردهای اجرایی در رابطة بین آمادگی یادگیری الکترونیک و عملکرد تحصیلی در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
  • عود مصرف طراحی الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]

غ

  • غربالگری روان‌شناختی مقیاس مشکلات سلامت روان‌شناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگی‌های فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل پژوهش‌های داخلی در زمینۀ اثربخشی مداخله‌های عصب‌روان‌شناختی بر کارکردهای اجرایی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 41-73]
  • فراشناختی آموزش تکنیک‌های عصبی-شناختی، چندرسانه‌ای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
  • فراهیجان اثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجان‌های دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
  • فرزندپروری مبتنی بر طرحواره اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تاب‌آوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
  • فرسودگی شغلی مقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تاب‌آوری روان‌شناختی و ذهن‌آگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
  • فرضیۀ کمبود منابع شناختی بررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصب‌شناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]

ک

  • کارکردهای اجرایی نقش واسطه‌گری کارکردهای اجرایی در رابطة بین آمادگی یادگیری الکترونیک و عملکرد تحصیلی در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
  • کارکردهای اجرایی فراتحلیل پژوهش‌های داخلی در زمینۀ اثربخشی مداخله‌های عصب‌روان‌شناختی بر کارکردهای اجرایی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 41-73]
  • کارکردهای ارتباطی-شناختی بررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصب‌شناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
  • کارکنان شناسایی ابعاد خودتوسعه‌ای کارکنان دانشگاه‌ها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
  • کلاس‌های برخط اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
  • کمال‌گرایی پیش بینی رفتارهای آشفته خوردن بر اساس کمالگرایی و ترومای دوران کودکی: ارائه مدل تبیینی با نقش میانجی‌ شرم درونی شده [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 239-256]
  • کم‌توانی‌های ذهنی و تحولی کاربرد علوم و فناوری‌های شناختی در توان‌بخشی کودکان کم‌توان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
  • کم‌وزنی اثربخشی برنامۀ بازی‌های تعاملی حسی و حرکتی خانواده‌محور بر تقویت مهارت‌های رشدی و حرکتی کودکان 12 تا 24 ماهۀ کم‌وزن در هنگام تولد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 133-147]
  • کنترل بازداری طراحی الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • کودکان اثربخشی طرحواره‌درمانی بر اضطراب کودکان مبتلا به سرطان به روش برخط [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 257-272]
  • کودکان اثربخشی برنامۀ بازی‌های تعاملی حسی و حرکتی خانواده‌محور بر تقویت مهارت‌های رشدی و حرکتی کودکان 12 تا 24 ماهۀ کم‌وزن در هنگام تولد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 133-147]
  • کودکان درخودمانده اثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارت‌های اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]
  • کودکان طلاق اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر کودک‌محور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظم‌دهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
  • کودکان عادی مقایسۀ مهارت‌های زبانی کودکان 7 تا 11 سالۀ مبتلا به اختلال نارساخوانی با کودکان عادی براساس الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 307-321]
  • کولیت اولسراتیو اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراک‌شده و حس انسجام بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 273-288]
  • کووید-19 تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همه‌گیری کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
  • کووید-19 اثربخشی آموزش تاب‌آوری بر سرمایۀ روان‌شناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
  • کیفیت روابط زناشویی پیش‌بینی گرایش به خیانت زناشویی براساس استفاده از هرزه‌نگاری اینترنتی با نقش واسطه‌ای کیفیت روابط زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 185-201]
  • کیفیت زندگی اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنی‌سازی بر عاطفۀ خودآگاه و کیفیت زندگی در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال رشد ذهنی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 285-300]
  • کیفیت زندگی اثربخشی شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر تاب‌آوری و کیفیت زندگی مادران دارای کودک مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 223-238]
  • کیفیت زندگی مدل پیش‌بینی کیفیت زندگی براساس تاب‌آوری روانی و صمیمیت با همسر با میانجی‌گری اضطراب بارداری در زنان باردار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 203-222]

گ

  • گرایش به اعتیاد اثربخشی بستۀ آموزشی تاب‌آوری بر تکانشگری و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
  • گزارش والدین مقیاس مشکلات سلامت روان‌شناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگی‌های فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]

م

  • مداخلۀ عصب‌روان‌شناختی فراتحلیل پژوهش‌های داخلی در زمینۀ اثربخشی مداخله‌های عصب‌روان‌شناختی بر کارکردهای اجرایی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 41-73]
  • مدرسه اثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجان‌های دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
  • مدرسۀ تاب‌آور شناسایی مؤلفه‌های بافتی در مدرسۀ تاب‌آور: مروری نظام‌مند. [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-30]
  • مدل پرما اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
  • مدل وابستگی عامل-شریک ارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقت‌ورزی بر سبک‌های حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
  • مراجعان دشوار مطالعۀ کیفی راهبردهای مداخلاتی و مدیریتی مؤثر روان‌درمانگران و مشاوران در مواجهه با مراجعان دشوار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 263-283]
  • مشارکت دانش‌آموزان اثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانش‌آموزان در کلاس‌های برخط [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
  • مشاوران مطالعۀ کیفی راهبردهای مداخلاتی و مدیریتی مؤثر روان‌درمانگران و مشاوران در مواجهه با مراجعان دشوار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 263-283]
  • مشاور مدرسه تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همه‌گیری کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
  • مشکلات رفتاری اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تاب‌آوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
  • مشکل‌های رفتاری کودکان اثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکل‌های رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یک‌ماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]
  • مطالعۀ پدیدارشناختی تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همه‌گیری کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
  • مطالعۀ طولی پدیدارشناسانه مطالعۀ اثربخشی دورۀ تربیت مربی خلاقیت بر دانش، نگرش و مهارت معلمان مناطق محروم: مطالعۀ طولی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 317-333]
  • معلمان تبیین رضایت زناشویی براساس سرمایۀ فرهنگی با توجه به نقش واسطه‌ای سرمایۀ اجتماعی و سرمایۀ روان‌شناختی در بین معلمان شهر یزد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
  • معلمان و والدین تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همه‌گیری کرونا: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
  • معنویت تدوین مدل ساختاری سرمایۀ روان‌شناختی براساس معنویت با میانجی‌گری تصویر بدنی در افراد چاق داوطلب جراحی چاقی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 93-111]
  • مناطق محروم مطالعۀ اثربخشی دورۀ تربیت مربی خلاقیت بر دانش، نگرش و مهارت معلمان مناطق محروم: مطالعۀ طولی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 317-333]
  • مهارت خودکنترلی اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی بر مهارت خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 185-201]
  • مهارت‌های اجتماعی و هیجانی اثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارت‌های اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]
  • مهارت‌های حرکتی اثربخشی برنامۀ بازی‌های تعاملی حسی و حرکتی خانواده‌محور بر تقویت مهارت‌های رشدی و حرکتی کودکان 12 تا 24 ماهۀ کم‌وزن در هنگام تولد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 133-147]
  • مهارت‌های ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش مهارت‌های ذهن‌آگاهی بر شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی کودکان با علائم اختلال اضطراب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 45-62]
  • مهارت‌های رشدی اثربخشی برنامۀ بازی‌های تعاملی حسی و حرکتی خانواده‌محور بر تقویت مهارت‌های رشدی و حرکتی کودکان 12 تا 24 ماهۀ کم‌وزن در هنگام تولد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 133-147]
  • مهارت‌های زبانی مقایسۀ مهارت‌های زبانی کودکان 7 تا 11 سالۀ مبتلا به اختلال نارساخوانی با کودکان عادی براساس الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 307-321]
  • مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب‌روان‌شناختی بر مهارت خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 185-201]
  • میگرن تعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانه‌های استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]

ن

  • نارساخوانی مقایسۀ مهارت‌های زبانی کودکان 7 تا 11 سالۀ مبتلا به اختلال نارساخوانی با کودکان عادی براساس الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 307-321]
  • ناگویی خلقی اثربخشی آموزش مهارت‌های ذهن‌آگاهی بر شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی کودکان با علائم اختلال اضطراب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 45-62]
  • ناگویی هیجانی اثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه‌نگر کودک‌محور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظم‌دهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
  • نشخوار فکری بررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
  • نوجوان اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تاب‌آوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
  • نوجوان مدل‌یابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 149-165]
  • نوجوانان روش‌های مادران در تربیت و آموزش جنسی نوجوانان: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 323-340]
  • نوجوانی بررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
  • نوجوانی تجربۀ زیستۀ نوجوانی در نوجوانان با تأکید بر ظرفیت ذهنی‌سازی: یک مطالعۀ کیفی پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
  • نوروفیدبک تعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانه‌های استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]

و

  • وابسته به مواد طراحی الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
  • ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس مشکلات سلامت روان‌شناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگی‌های فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]

ه

  • هرزه‌نگاری اینترنتی پیش‌بینی گرایش به خیانت زناشویی براساس استفاده از هرزه‌نگاری اینترنتی با نقش واسطه‌ای کیفیت روابط زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 185-201]
  • هشیاری درون‌بدنی مقایسۀ هشیاری درون‌بدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
  • همه‌گیری نقش واسطه‌گری کارکردهای اجرایی در رابطة بین آمادگی یادگیری الکترونیک و عملکرد تحصیلی در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
  • هنردرمانی بررسی حس لذت و ادراک انتزاعی سبک‌های متفاوت هنری در فرهنگ ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 335-347]
  • هوش هیجانی نقش واسطه‌ای تاب‌آوری و رفتارهای سلامت در رابطۀ هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 239-262]
  • هیجان‌مدار مقایسۀ اثربخشی زوج‌درمانی هیجان‌مدار و زوج‌درمانی شناختی-رفتاری بر استرس پس‌آسیبی زنان آسیب‌دیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]

ی

  • یادگیری آموزش تکنیک‌های عصبی-شناختی، چندرسانه‌ای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
  • یادگیری معکوس تأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطاف‌پذیری ‌شناختی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر در دوران همه‌گیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
  • یوگا مقایسۀ هشیاری درون‌بدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]