آزمون رتبهبندی ملموس بودنبررسی حس لذت و ادراک انتزاعی سبکهای متفاوت هنری در فرهنگ ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 335-347]
آسیب به خودبررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
آسیب نیمکرۀ راستبررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصبشناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
آسیبهای روانشناختیمقیاس مشکلات سلامت روانشناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگیهای فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
آمادگی یادگیری الکترونیکنقش واسطهگری کارکردهای اجرایی در رابطة بین آمادگی یادگیری الکترونیک و عملکرد تحصیلی در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
آموزش تابآوریاثربخشی آموزش تابآوری بر سرمایۀ روانشناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
آموزش توانمندسازی روانشناختیاثربخشی آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خودارزشمندی و سرمایههای روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
آموزش ذهنآگاهیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
آموزش کارکردهای اجراییاثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]
آموزش مبتنی بر طرحوارهاثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 25-44]
آموزش مثبتاثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانشآموزان در کلاسهای برخط [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
ا
اثربخشیدرمان یکپارچۀ شناختی، بینفردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
اجتماعی-فرهنگیآموزش تکنیکهای عصبی-شناختی، چندرسانهای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
اختلال اضطراباثربخشی آموزش مهارتهای ذهنآگاهی بر شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی کودکان با علائم اختلال اضطراب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 45-62]
اختلال رشد ذهنیاثربخشی درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر عاطفۀ خودآگاه و کیفیت زندگی در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال رشد ذهنی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 285-300]
اختلال شخصیت مرزیبررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالیاثربخشی آموزش مهارتهای عصبروانشناختی بر مهارت خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 185-201]
اختلال نقصتوجه/ بیشفعالیاثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
اختلالهای روانتنیاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر استرس ادراکشده و علائم روانتنی دانشآموزان با اختلالهای روانتنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
اختلال یادگیریاثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 25-44]
ادراک هنریبررسی حس لذت و ادراک انتزاعی سبکهای متفاوت هنری در فرهنگ ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 335-347]
ارزیابی شناختیمدلیابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 149-165]
استرسمقایسۀ اثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار و زوجدرمانی شناختی-رفتاری بر استرس پسآسیبی زنان آسیبدیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
استرستعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانههای استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
استرس ادراکشدهاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر استرس ادراکشده و علائم روانتنی دانشآموزان با اختلالهای روانتنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
استرس ادراکشدهاثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراکشده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
استرس ادراکشدهاثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراکشده و حس انسجام بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 273-288]
استرس ادراکشدهاثربخشی درمان هیپنوتیزمی بر ترمیم زخم و استرس ادراکشدۀ بیماران پس از جراحی شکمی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 167-184]
اشتیاق تحصیلیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
اشتیاق تحصیلینقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطۀ بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تابآوری تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 143-162]
اضطراببررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیشبینی ویژگیهای اختلال شخصیت مرزی با تعدیلکنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
اضطرابتعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانههای استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
اضطراباثربخشی طرحوارهدرمانی بر اضطراب کودکان مبتلا به سرطان به روش برخط [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 257-272]
اضطراب اجتماعیتأثیر طرحوارهدرمانی بافتاری بر حساسیت بینفردی و خودکارآمدی مقابلهای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
اضطراب بارداریمدل پیشبینی کیفیت زندگی براساس تابآوری روانی و صمیمیت با همسر با میانجیگری اضطراب بارداری در زنان باردار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 203-222]
اعتمادبهنفساثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر اعتمادبهنفس و تابآوری مادران دارای دانشآموز آهستهگام [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 83-103]
اعتیادخودشیفتگی و آمادگی اعتیاد: نقش تجارب شرم و الگوی دلبستگی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-92]
افسردگیبررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیشبینی ویژگیهای اختلال شخصیت مرزی با تعدیلکنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
افسردگیمقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تابآوری روانشناختی و ذهنآگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقهای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
افسردگیدرمان یکپارچۀ شناختی، بینفردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
افسردگیرابطۀ علی شرم بیرونی، خودانتقادی و ترس از شفقت به خود با خودجرحی در میان دانشجویان: نقش میانجیگر افسردگی و درگیری عاطفی خانواده [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 113-131]
الکتروآنسفالوگرافی کمیمقایسۀ مهارتهای زبانی کودکان 7 تا 11 سالۀ مبتلا به اختلال نارساخوانی با کودکان عادی براساس الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 307-321]
انعطافپذیری روانشناختیاثربخشی بستۀ آموزشی تابآوری بر تکانشگری و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
انعطافپذیری شناختیتأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطافپذیری شناختی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
انگیزش تحصیلیتأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطافپذیری شناختی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
ب
بازداریمدلیابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 149-165]
باورهای شخصیتی ناکارآمدطراحی الگوی روابط ساختاری پیشبینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
برنامۀ بازیهای تعاملی حسی و حرکتیاثربخشی برنامۀ بازیهای تعاملی حسی و حرکتی خانوادهمحور بر تقویت مهارتهای رشدی و حرکتی کودکان 12 تا 24 ماهۀ کموزن در هنگام تولد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 133-147]
بهبود میل جنسیاثربخشی طرحوارهدرمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنهشده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
بهزیستی تحصیلینقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطۀ بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تابآوری تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 143-162]
بهزیستی روانشناختیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
بهزیستی هیجانینقش واسطهای سبکهای مقابله با تنیدگی در رابطۀ عزتنفس و بهزیستی هیجانی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 203-2018]
پ
پدیدارشناسیتجربۀ زیستۀ نوجوانی در نوجوانان با تأکید بر ظرفیت ذهنیسازی: یک مطالعۀ کیفی پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
پیروی از درماناثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراکشده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
پیشرفت تحصیلیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
پیشرفت تحصیلیمدلیابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 149-165]
ت
تابآوریاثربخشی بستۀ آموزشی تابآوری بر تکانشگری و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
تابآوریاثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تابآوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
تابآوریاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر اعتمادبهنفس و تابآوری مادران دارای دانشآموز آهستهگام [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 83-103]
تابآوریاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر تابآوری و کیفیت زندگی مادران دارای کودک مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 223-238]
تابآوریتدوین بستۀ آموزش شادکامی اسلامی: ارزیابی اثربخشی آن بر سازگاری زناشویی و تابآوری زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]
تابآورینقش واسطهای تابآوری و رفتارهای سلامت در رابطۀ هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 239-262]
تابآوری تحصیلینقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطۀ بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تابآوری تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 143-162]
تابآوری روانشناختیاثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر تابآوری روانشناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
تابآوری روانیمدل پیشبینی کیفیت زندگی براساس تابآوری روانی و صمیمیت با همسر با میانجیگری اضطراب بارداری در زنان باردار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 203-222]
تجربۀ زیستهتجربۀ زیستۀ نوجوانی در نوجوانان با تأکید بر ظرفیت ذهنیسازی: یک مطالعۀ کیفی پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
تجربۀ زیستهروشهای مادران در تربیت و آموزش جنسی نوجوانان: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 323-340]
تحلیل رفتار کاربردیاثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارتهای اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]
تحلیل واسطهاینقش واسطهای سبکهای مقابله با تنیدگی در رابطۀ عزتنفس و بهزیستی هیجانی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 203-2018]
تربیت جنسیروشهای مادران در تربیت و آموزش جنسی نوجوانان: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 323-340]
ترس از شفقت به خودرابطۀ علی شرم بیرونی، خودانتقادی و ترس از شفقت به خود با خودجرحی در میان دانشجویان: نقش میانجیگر افسردگی و درگیری عاطفی خانواده [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 113-131]
ترمیم زخماثربخشی درمان هیپنوتیزمی بر ترمیم زخم و استرس ادراکشدۀ بیماران پس از جراحی شکمی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 167-184]
ترومای دوران کودکیپیش بینی رفتارهای آشفته خوردن بر اساس کمالگرایی و ترومای دوران کودکی: ارائه مدل تبیینی با نقش میانجی شرم درونی شده [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 239-256]
تصمیمگیری ورزشیتأثیر فرسایش انرژی روانی بر تصمیمگیری تحت شرایط حواسپرتی در بازیکنان ماهر زن فوتبال [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 289-305]
تصویر بدنیتدوین مدل ساختاری سرمایۀ روانشناختی براساس معنویت با میانجیگری تصویر بدنی در افراد چاق داوطلب جراحی چاقی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 93-111]
تعارض زناشوییتدوین بستۀ آموزش شادکامی اسلامی: ارزیابی اثربخشی آن بر سازگاری زناشویی و تابآوری زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]
تعارض کار-خانوادهاثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر تابآوری روانشناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
تغییرپذیری ضربان قلبمقایسۀ هشیاری درونبدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
تکانشگریاثربخشی بستۀ آموزشی تابآوری بر تکانشگری و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
تنظیم شناختی هیجاناثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
تنظیم هیجاناثربخشی آموزش تابآوری بر سرمایۀ روانشناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
توازنمقایسۀ هشیاری درونبدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
توانبخشیکاربرد علوم و فناوریهای شناختی در توانبخشی کودکان کمتوان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
توانمندی روانیاثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر تابآوری روانشناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
توجهتأثیر فرسایش انرژی روانی بر تصمیمگیری تحت شرایط حواسپرتی در بازیکنان ماهر زن فوتبال [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 289-305]
ج
جراحی شکمیاثربخشی درمان هیپنوتیزمی بر ترمیم زخم و استرس ادراکشدۀ بیماران پس از جراحی شکمی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 167-184]
جنسیتپیشبینی خیانت زناشویی براساس حسادت عاشقانه و خشونت علیه همسر با نقش تعدیلگری جنسیت [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 301-316]
جو روانی-اجتماعی کلاسنقش میانجی اشتیاق تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در رابطۀ بین جو روانی-اجتماعی کلاس و تابآوری تحصیلی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 143-162]
چ
چابکی یادگیریشناسایی ابعاد خودتوسعهای کارکنان دانشگاهها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
چندرسانهایآموزش تکنیکهای عصبی-شناختی، چندرسانهای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
ح
حسادت عاشقانهپیشبینی خیانت زناشویی براساس حسادت عاشقانه و خشونت علیه همسر با نقش تعدیلگری جنسیت [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 301-316]
حساسیت بینفردیتأثیر طرحوارهدرمانی بافتاری بر حساسیت بینفردی و خودکارآمدی مقابلهای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
حس انسجاماثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراکشده و حس انسجام بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 273-288]
حل مسائلاثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 25-44]
خ
خدمات مشورتیتجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همهگیری کرونا: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
خستگی ذهنیتأثیر فرسایش انرژی روانی بر تصمیمگیری تحت شرایط حواسپرتی در بازیکنان ماهر زن فوتبال [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 289-305]
خشونت علیه همسرپیشبینی خیانت زناشویی براساس حسادت عاشقانه و خشونت علیه همسر با نقش تعدیلگری جنسیت [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 301-316]
خطرپذیریاثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجانهای دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
خودارزشمندیاثربخشی آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خودارزشمندی و سرمایههای روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
خودتوسعهایشناسایی ابعاد خودتوسعهای کارکنان دانشگاهها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
خودزنیاثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجانهای دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
خودشفقتورزیارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقتورزی بر سبکهای حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
خودشیفتگیخودشیفتگی و آمادگی اعتیاد: نقش تجارب شرم و الگوی دلبستگی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-92]
خودکارآمدی دانشآموزاناثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانشآموزان در کلاسهای برخط [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
خودکارآمدی مقابلهایتأثیر طرحوارهدرمانی بافتاری بر حساسیت بینفردی و خودکارآمدی مقابلهای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
خودکنترلیاثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]
خودکنترلیتأثیر فرسایش انرژی روانی بر تصمیمگیری تحت شرایط حواسپرتی در بازیکنان ماهر زن فوتبال [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 289-305]
خیانتمقایسۀ اثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار و زوجدرمانی شناختی-رفتاری بر استرس پسآسیبی زنان آسیبدیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
خیانت زناشوییپیشبینی گرایش به خیانت زناشویی براساس استفاده از هرزهنگاری اینترنتی با نقش واسطهای کیفیت روابط زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 185-201]
خیانت زناشوییپیشبینی خیانت زناشویی براساس حسادت عاشقانه و خشونت علیه همسر با نقش تعدیلگری جنسیت [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 301-316]
د
دادهبنیادواکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
دانشآموز آهستهگاماثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر اعتمادبهنفس و تابآوری مادران دارای دانشآموز آهستهگام [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 83-103]
دانشآموزاناثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر بهزیستی روانشناختی و اشتیاق تحصیلی دانشآموزان با پیشرفت تحصیلی پایین [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 129-144]
دانشآموزان متوسطهنقش واسطهگری کارکردهای اجرایی در رابطة بین آمادگی یادگیری الکترونیک و عملکرد تحصیلی در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
دانشگاه تهرانشناسایی ابعاد خودتوسعهای کارکنان دانشگاهها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
دختران و پسران مجردواکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
درد روانیبررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیشبینی ویژگیهای اختلال شخصیت مرزی با تعدیلکنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
درگیری تحصیلیمدلیابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 149-165]
درگیری عاطفی خانوادهرابطۀ علی شرم بیرونی، خودانتقادی و ترس از شفقت به خود با خودجرحی در میان دانشجویان: نقش میانجیگر افسردگی و درگیری عاطفی خانواده [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 113-131]
درمان ترکیبی مبتنی بر تابآوری و ذهنآگاهیمقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تابآوری روانشناختی و ذهنآگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقهای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
درمان شناختی-رفتاریمقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تابآوری روانشناختی و ذهنآگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقهای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر ترومااثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکلهای رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یکماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]
درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر کودکمحوراثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر کودکمحور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظمدهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهداثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراکشده و حس انسجام بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 273-288]
درمان مبتنی بر ذهنیسازیاثربخشی درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر عاطفۀ خودآگاه و کیفیت زندگی در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال رشد ذهنی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 285-300]
درمان مبتنی بر شفقتاثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراکشده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
درمان هیپنوتیزمیاثربخشی درمان هیپنوتیزمی بر ترمیم زخم و استرس ادراکشدۀ بیماران پس از جراحی شکمی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 167-184]
درمان یکپارچۀ شناختی-بین فردی-سیستمیدرمان یکپارچۀ شناختی، بینفردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
دشواری در خودنظمدهی هیجانیاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر کودکمحور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظمدهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
دلبستگیخودشیفتگی و آمادگی اعتیاد: نقش تجارب شرم و الگوی دلبستگی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-92]
دورۀ تربیت مربی خلاقیتمطالعۀ اثربخشی دورۀ تربیت مربی خلاقیت بر دانش، نگرش و مهارت معلمان مناطق محروم: مطالعۀ طولی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 317-333]
دیابت نوع دواثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر رفتارهای ارتقادهندۀ سلامت و سرمایههای روانشناختی بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 219-237]
ذ
ذهنیسازیتجربۀ زیستۀ نوجوانی در نوجوانان با تأکید بر ظرفیت ذهنیسازی: یک مطالعۀ کیفی پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
ر
راهبردهامطالعۀ کیفی راهبردهای مداخلاتی و مدیریتی مؤثر رواندرمانگران و مشاوران در مواجهه با مراجعان دشوار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 263-283]
رضایت زناشوییتبیین رضایت زناشویی براساس سرمایۀ فرهنگی با توجه به نقش واسطهای سرمایۀ اجتماعی و سرمایۀ روانشناختی در بین معلمان شهر یزد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
رفتار خودجرحیرابطۀ علی شرم بیرونی، خودانتقادی و ترس از شفقت به خود با خودجرحی در میان دانشجویان: نقش میانجیگر افسردگی و درگیری عاطفی خانواده [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 113-131]
رفتارهای آشفتهخوردنپیش بینی رفتارهای آشفته خوردن بر اساس کمالگرایی و ترومای دوران کودکی: ارائه مدل تبیینی با نقش میانجی شرم درونی شده [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 239-256]
رفتارهای ارتقادهندۀ سلامتاثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر رفتارهای ارتقادهندۀ سلامت و سرمایههای روانشناختی بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 219-237]
رفتارهای خودجرحیبررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
رواندرمانگرانمطالعۀ کیفی راهبردهای مداخلاتی و مدیریتی مؤثر رواندرمانگران و مشاوران در مواجهه با مراجعان دشوار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 263-283]
رواندرمانی مثبتنگراثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر رفتارهای ارتقادهندۀ سلامت و سرمایههای روانشناختی بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 219-237]
روش تحلیل مضمونمطالعۀ اثربخشی دورۀ تربیت مربی خلاقیت بر دانش، نگرش و مهارت معلمان مناطق محروم: مطالعۀ طولی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 317-333]
روش کیفیمطالعۀ کیفی راهبردهای مداخلاتی و مدیریتی مؤثر رواندرمانگران و مشاوران در مواجهه با مراجعان دشوار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 263-283]
روشهای مادرانروشهای مادران در تربیت و آموزش جنسی نوجوانان: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 323-340]
ریاضیاثربخشی آموزش حل مسائل کلامی مبتنی بر طرحواره بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه با آسیب ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 25-44]
ز
زنان باردارمدل پیشبینی کیفیت زندگی براساس تابآوری روانی و صمیمیت با همسر با میانجیگری اضطراب بارداری در زنان باردار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 203-222]
زنان ختنهشدهاثربخشی طرحوارهدرمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنهشده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
زنان سرپرست خانواراثربخشی آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خودارزشمندی و سرمایههای روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
زوجارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقتورزی بر سبکهای حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
زوجدرمانیمقایسۀ اثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار و زوجدرمانی شناختی-رفتاری بر استرس پسآسیبی زنان آسیبدیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
زوجدرمانی هیجانمداراثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
ساخت ابزارمقیاس مشکلات سلامت روانشناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگیهای فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
ساخت بستهدرمان یکپارچۀ شناختی، بینفردی و سیستمی افسردگی زنان: ساخت بسته و بررسی اثربخشی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 231-255]
سازگاری اجتماعینقش واسطهای تابآوری و رفتارهای سلامت در رابطۀ هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 239-262]
سازگاری زناشوییاثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار بر تنظیم شناختی هیجان و سازگاری زناشویی زوجین دارای فرزند مبتلا به اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 1-18]
سازگاری زناشوییتدوین بستۀ آموزش شادکامی اسلامی: ارزیابی اثربخشی آن بر سازگاری زناشویی و تابآوری زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]
سبکهای حل تعارضارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقتورزی بر سبکهای حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
سبکهای دلبستگیارزیابی مدل پیشبینی صمیمت زناشویی براساس سبکهای دلبستگی با میانجیگری سبکهای عشقورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]
سبکهای عشقورزیارزیابی مدل پیشبینی صمیمت زناشویی براساس سبکهای دلبستگی با میانجیگری سبکهای عشقورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]
سبکهای مقابله با تنیدگینقش واسطهای سبکهای مقابله با تنیدگی در رابطۀ عزتنفس و بهزیستی هیجانی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 203-2018]
سرطاناثربخشی طرحوارهدرمانی بر اضطراب کودکان مبتلا به سرطان به روش برخط [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 257-272]
سرمایههای روانشناختیاثربخشی آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خودارزشمندی و سرمایههای روانشناختی زنان سرپرست خانوار [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 195-210]
سرمایههای روانشناختیاثربخشی آموزش سرمایههای روانشناختی بر تابآوری روانشناختی و توانمندی روانی کارکنان دارای تعارض کار-خانواده در شرکت گاز سرخون و قشم [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 279-297]
سرمایههای روانشناختیاثربخشی رواندرمانی مثبتنگر بر رفتارهای ارتقادهندۀ سلامت و سرمایههای روانشناختی بیماران مبتلا به دیابت نوع دو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 219-237]
سرمایۀ اجتماعیتبیین رضایت زناشویی براساس سرمایۀ فرهنگی با توجه به نقش واسطهای سرمایۀ اجتماعی و سرمایۀ روانشناختی در بین معلمان شهر یزد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
سرمایۀ روانشناختیاثربخشی آموزش تابآوری بر سرمایۀ روانشناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
سرمایۀ روانشناختیتبیین رضایت زناشویی براساس سرمایۀ فرهنگی با توجه به نقش واسطهای سرمایۀ اجتماعی و سرمایۀ روانشناختی در بین معلمان شهر یزد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
سرمایۀ روانشناختیتدوین مدل ساختاری سرمایۀ روانشناختی براساس معنویت با میانجیگری تصویر بدنی در افراد چاق داوطلب جراحی چاقی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 93-111]
سرمایۀ فرهنگیتبیین رضایت زناشویی براساس سرمایۀ فرهنگی با توجه به نقش واسطهای سرمایۀ اجتماعی و سرمایۀ روانشناختی در بین معلمان شهر یزد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
سنبررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصبشناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
سندرم رودۀ تحریکپذیراثربخشی درمان مبتنی بر شفقت بر پیروی از درمان و استرس ادراکشده در بیماران مبتلا به سندرم رودۀ تحریکپذیر [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 163-177]
سوگاثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکلهای رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یکماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]
ش
شادکامی اسلامیتدوین بستۀ آموزش شادکامی اسلامی: ارزیابی اثربخشی آن بر سازگاری زناشویی و تابآوری زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-19]
شایستگی اجتماعیاثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان دارای خودکنترلی ضعیف [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 145-161]
شایستگی اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای ذهنآگاهی بر شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی کودکان با علائم اختلال اضطراب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 45-62]
شایستگی اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای عصبروانشناختی بر مهارت خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 185-201]
شخصیت مرزیبررسی نقش اضطراب و افسردگی در پیشبینی ویژگیهای اختلال شخصیت مرزی با تعدیلکنندگی درد روانی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 227-242]
شرمخودشیفتگی و آمادگی اعتیاد: نقش تجارب شرم و الگوی دلبستگی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-92]
شرم بیرونیرابطۀ علی شرم بیرونی، خودانتقادی و ترس از شفقت به خود با خودجرحی در میان دانشجویان: نقش میانجیگر افسردگی و درگیری عاطفی خانواده [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 113-131]
شرم درونیشدهپیش بینی رفتارهای آشفته خوردن بر اساس کمالگرایی و ترومای دوران کودکی: ارائه مدل تبیینی با نقش میانجی شرم درونی شده [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 239-256]
شکست عشقی مکررواکاوی تجربۀ شکست عشقی مکرر در جوانان ایرانی (یک مطالعۀ دادهبنیاد) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 39-68]
شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهیاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر استرس ادراکشده و علائم روانتنی دانشآموزان با اختلالهای روانتنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 211-226]
شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهیاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذهنآگاهی بر اعتمادبهنفس و تابآوری مادران دارای دانشآموز آهستهگام [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 83-103]
شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهیاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر تابآوری و کیفیت زندگی مادران دارای کودک مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 223-238]
شناختی-رفتاریمقایسۀ اثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار و زوجدرمانی شناختی-رفتاری بر استرس پسآسیبی زنان آسیبدیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
ص
صمیمت زناشوییارزیابی مدل پیشبینی صمیمت زناشویی براساس سبکهای دلبستگی با میانجیگری سبکهای عشقورزی همدلی و شور در دانشجویان متأهل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 179-194]
صمیمیت با همسرمدل پیشبینی کیفیت زندگی براساس تابآوری روانی و صمیمیت با همسر با میانجیگری اضطراب بارداری در زنان باردار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 203-222]
ط
طرحوارهدرمانیاثربخشی طرحوارهدرمانی بر بهبود میل جنسی زنان ختنهشده در جزیرۀ قشم [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 259-275]
طرحوارهدرمانیاثربخشی طرحوارهدرمانی بر اضطراب کودکان مبتلا به سرطان به روش برخط [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 257-272]
طرحوارهدرمانی بافتاریتأثیر طرحوارهدرمانی بافتاری بر حساسیت بینفردی و خودکارآمدی مقابلهای دخترهای نوجوان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 99-114]
ع
عاطفۀ خودآگاهاثربخشی درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر عاطفۀ خودآگاه و کیفیت زندگی در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال رشد ذهنی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 285-300]
عزتنفسنقش واسطهای سبکهای مقابله با تنیدگی در رابطۀ عزتنفس و بهزیستی هیجانی دانشجویان [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 203-2018]
عصبی-شناختیآموزش تکنیکهای عصبی-شناختی، چندرسانهای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
علوم و فناوریهای شناختیکاربرد علوم و فناوریهای شناختی در توانبخشی کودکان کمتوان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
عمل جراحی چاقیتدوین مدل ساختاری سرمایۀ روانشناختی براساس معنویت با میانجیگری تصویر بدنی در افراد چاق داوطلب جراحی چاقی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 93-111]
عملکرد تحصیلینقش واسطهگری کارکردهای اجرایی در رابطة بین آمادگی یادگیری الکترونیک و عملکرد تحصیلی در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
عود مصرفطراحی الگوی روابط ساختاری پیشبینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
غ
غربالگری روانشناختیمقیاس مشکلات سلامت روانشناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگیهای فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
ف
فراتحلیلفراتحلیل پژوهشهای داخلی در زمینۀ اثربخشی مداخلههای عصبروانشناختی بر کارکردهای اجرایی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 41-73]
فراشناختیآموزش تکنیکهای عصبی-شناختی، چندرسانهای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
فراهیجاناثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجانهای دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
فرزندپروری مبتنی بر طرحوارهاثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تابآوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
فرسودگی شغلیمقایسۀ تأثیر درمان ترکیبی مبتنی بر تابآوری روانشناختی و ذهنآگاهی با درمان شناختی-رفتاری بر اضطراب، افسردگی، استرس و فرسودگی شغلی کارکنان شرکت برق منطقهای اصفهان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 195-215]
فرضیۀ کمبود منابع شناختیبررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصبشناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
ک
کارکردهای اجرایینقش واسطهگری کارکردهای اجرایی در رابطة بین آمادگی یادگیری الکترونیک و عملکرد تحصیلی در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
کارکردهای اجراییفراتحلیل پژوهشهای داخلی در زمینۀ اثربخشی مداخلههای عصبروانشناختی بر کارکردهای اجرایی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 41-73]
کارکردهای ارتباطی-شناختیبررسی افزایش سن و آسیب مغزی بر کارکردهای ارتباطی-شناختی ذهن در درک گفتمان: مطالعۀ عصبشناسی زبان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 257-277]
کارکنانشناسایی ابعاد خودتوسعهای کارکنان دانشگاهها و رابطۀ آن با چابکی یادگیری (مورد: دانشگاه تهران) [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 83-105]
کلاسهای برخطاثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانشآموزان در کلاسهای برخط [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
کمالگراییپیش بینی رفتارهای آشفته خوردن بر اساس کمالگرایی و ترومای دوران کودکی: ارائه مدل تبیینی با نقش میانجی شرم درونی شده [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 239-256]
کمتوانیهای ذهنی و تحولیکاربرد علوم و فناوریهای شناختی در توانبخشی کودکان کمتوان ذهنی و تحولی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 67-83]
کموزنیاثربخشی برنامۀ بازیهای تعاملی حسی و حرکتی خانوادهمحور بر تقویت مهارتهای رشدی و حرکتی کودکان 12 تا 24 ماهۀ کموزن در هنگام تولد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 133-147]
کنترل بازداریطراحی الگوی روابط ساختاری پیشبینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
کودکاناثربخشی طرحوارهدرمانی بر اضطراب کودکان مبتلا به سرطان به روش برخط [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 257-272]
کودکاناثربخشی برنامۀ بازیهای تعاملی حسی و حرکتی خانوادهمحور بر تقویت مهارتهای رشدی و حرکتی کودکان 12 تا 24 ماهۀ کموزن در هنگام تولد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 133-147]
کودکان درخودماندهاثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارتهای اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]
کودکان طلاقاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر کودکمحور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظمدهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
کودکان عادیمقایسۀ مهارتهای زبانی کودکان 7 تا 11 سالۀ مبتلا به اختلال نارساخوانی با کودکان عادی براساس الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 307-321]
کولیت اولسراتیواثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس ادراکشده و حس انسجام بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 273-288]
کووید-19تجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همهگیری کرونا: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
کووید-19اثربخشی آموزش تابآوری بر سرمایۀ روانشناختی و تنظیم هیجان افراد مبتلا به بیماری کووید-19 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 69-82]
کیفیت روابط زناشوییپیشبینی گرایش به خیانت زناشویی براساس استفاده از هرزهنگاری اینترنتی با نقش واسطهای کیفیت روابط زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 185-201]
کیفیت زندگیاثربخشی درمان مبتنی بر ذهنیسازی بر عاطفۀ خودآگاه و کیفیت زندگی در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال رشد ذهنی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 285-300]
کیفیت زندگیاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر تابآوری و کیفیت زندگی مادران دارای کودک مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 223-238]
کیفیت زندگیمدل پیشبینی کیفیت زندگی براساس تابآوری روانی و صمیمیت با همسر با میانجیگری اضطراب بارداری در زنان باردار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 203-222]
گ
گرایش به اعتیاداثربخشی بستۀ آموزشی تابآوری بر تکانشگری و انعطافپذیری روانشناختی نوجوانان با گرایش به اعتیاد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
گزارش والدینمقیاس مشکلات سلامت روانشناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگیهای فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
م
مداخلۀ عصبروانشناختیفراتحلیل پژوهشهای داخلی در زمینۀ اثربخشی مداخلههای عصبروانشناختی بر کارکردهای اجرایی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 41-73]
مدرسهاثربخشی برنامۀ پیشگیری از خودزنی در مدارس بر خطرپذیری و فراهیجانهای دختران نوجوان [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 19-38]
مدل پرمااثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانشآموزان در کلاسهای برخط [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
مدل وابستگی عامل-شریکارائۀ مدل وابستگی عامل-شریک در بررسی نقش خودشفقتورزی بر سبکهای حل تعارض متقابل زوجین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 299-316]
مراجعان دشوارمطالعۀ کیفی راهبردهای مداخلاتی و مدیریتی مؤثر رواندرمانگران و مشاوران در مواجهه با مراجعان دشوار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 263-283]
مشارکت دانشآموزاناثربخشی برنامۀ آموزش مثبت مبتنی بر مدل پرمای سلیگمن بر خودکارآمدی و مشارکت دانشآموزان در کلاسهای برخط [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 21-40]
مشاورانمطالعۀ کیفی راهبردهای مداخلاتی و مدیریتی مؤثر رواندرمانگران و مشاوران در مواجهه با مراجعان دشوار [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 263-283]
مشاور مدرسهتجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همهگیری کرونا: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
مشکلات رفتاریاثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تابآوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
مشکلهای رفتاری کودکاناثربخشی درمان شناختی-رفتاری متمرکز بر تروما بر علائم سوگ و مشکلهای رفتاری کودکان سوگوار (دورۀ پیگیری یکماهه) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 161-177]
مطالعۀ پدیدارشناختیتجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همهگیری کرونا: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
مطالعۀ طولی پدیدارشناسانهمطالعۀ اثربخشی دورۀ تربیت مربی خلاقیت بر دانش، نگرش و مهارت معلمان مناطق محروم: مطالعۀ طولی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 317-333]
معلمانتبیین رضایت زناشویی براساس سرمایۀ فرهنگی با توجه به نقش واسطهای سرمایۀ اجتماعی و سرمایۀ روانشناختی در بین معلمان شهر یزد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 121-142]
معلمان و والدینتجربۀ زیستۀ مشاوران مدارس از ارائۀ خدمات مشورتی به معلمان و والدین در دورۀ همهگیری کرونا: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 49-66]
معنویتتدوین مدل ساختاری سرمایۀ روانشناختی براساس معنویت با میانجیگری تصویر بدنی در افراد چاق داوطلب جراحی چاقی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 93-111]
مناطق محروممطالعۀ اثربخشی دورۀ تربیت مربی خلاقیت بر دانش، نگرش و مهارت معلمان مناطق محروم: مطالعۀ طولی پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 317-333]
مهارت خودکنترلیاثربخشی آموزش مهارتهای عصبروانشناختی بر مهارت خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 185-201]
مهارتهای اجتماعی و هیجانیاثربخشی برنامۀ تحلیل رفتار کاربردی بر مهارتهای اجتماعی و هیجانی کودکان درخودمانده [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 115-128]
مهارتهای حرکتیاثربخشی برنامۀ بازیهای تعاملی حسی و حرکتی خانوادهمحور بر تقویت مهارتهای رشدی و حرکتی کودکان 12 تا 24 ماهۀ کموزن در هنگام تولد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 133-147]
مهارتهای ذهنآگاهیاثربخشی آموزش مهارتهای ذهنآگاهی بر شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی کودکان با علائم اختلال اضطراب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 45-62]
مهارتهای رشدیاثربخشی برنامۀ بازیهای تعاملی حسی و حرکتی خانوادهمحور بر تقویت مهارتهای رشدی و حرکتی کودکان 12 تا 24 ماهۀ کموزن در هنگام تولد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 133-147]
مهارتهای زبانیمقایسۀ مهارتهای زبانی کودکان 7 تا 11 سالۀ مبتلا به اختلال نارساخوانی با کودکان عادی براساس الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 307-321]
مهارتهای عصبروانشناختیاثربخشی آموزش مهارتهای عصبروانشناختی بر مهارت خودکنترلی و شایستگی اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 185-201]
میگرنتعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانههای استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
ن
نارساخوانیمقایسۀ مهارتهای زبانی کودکان 7 تا 11 سالۀ مبتلا به اختلال نارساخوانی با کودکان عادی براساس الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 307-321]
ناگویی خلقیاثربخشی آموزش مهارتهای ذهنآگاهی بر شایستگی اجتماعی و ناگویی خلقی کودکان با علائم اختلال اضطراب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 45-62]
ناگویی هیجانیاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچهنگر کودکمحور بر ناگویی هیجانی کودکان طلاق با دشواری در خودنظمدهی هیجانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 179-194]
نشخوار فکریبررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
نوجواناثربخشی فرزندپروری مبتنی بر طرحواره بر تابآوری نوجوانان با مشکلات رفتاری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 217-229]
نوجوانمدلیابی پیشرفت تحصیلی براساس راهبردهای بازداری و ارزیابی مجدد شناختی: نقش میانجی انواع درگیری تحصیلی نوجوانان [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 149-165]
نوجوانانروشهای مادران در تربیت و آموزش جنسی نوجوانان: یک مطالعۀ پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 323-340]
نوجوانیبررسی نقش واسطه ای نشخوار فکری در رابطه بین نشانگان اختلال شخصیت مرزی و رفتارهای خودجرحی در دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 85-98]
نوجوانیتجربۀ زیستۀ نوجوانی در نوجوانان با تأکید بر ظرفیت ذهنیسازی: یک مطالعۀ کیفی پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 63-82]
نوروفیدبکتعیین اثربخشی مداخلۀ نوروفیدبک بر نشانههای استرس و اضطراب بیماران مبتلا به میگرن [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 243-257]
و
وابسته به موادطراحی الگوی روابط ساختاری پیشبینی عود مصرف براساس باورهای شخصیتی ناکارآمد نقش میانجیگری کنترل بازداری [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 1-14]
ویژگیهای روانسنجیمقیاس مشکلات سلامت روانشناسی نوجوانان-نسخۀ والدین: ساخت و ویژگیهای فنی اولیه [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 317-331]
ه
هرزهنگاری اینترنتیپیشبینی گرایش به خیانت زناشویی براساس استفاده از هرزهنگاری اینترنتی با نقش واسطهای کیفیت روابط زناشویی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 185-201]
هشیاری درونبدنیمقایسۀ هشیاری درونبدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
همهگیرینقش واسطهگری کارکردهای اجرایی در رابطة بین آمادگی یادگیری الکترونیک و عملکرد تحصیلی در زمان شیوع ویروس کرونا [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 105-119]
هنردرمانیبررسی حس لذت و ادراک انتزاعی سبکهای متفاوت هنری در فرهنگ ایرانی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 335-347]
هوش هیجانینقش واسطهای تابآوری و رفتارهای سلامت در رابطۀ هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 239-262]
هیجانمدارمقایسۀ اثربخشی زوجدرمانی هیجانمدار و زوجدرمانی شناختی-رفتاری بر استرس پسآسیبی زنان آسیبدیده از عهدشکنی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 145-160]
ی
یادگیریآموزش تکنیکهای عصبی-شناختی، چندرسانهای، اجتماعی-فرهنگی و فراشناختی بر یادگیری و یادآوری واژگان زبان انگلیسی در یادگیرندگان زبان دوم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 1-23]
یادگیری معکوستأثیر روش یادگیری معکوس بر انعطافپذیری شناختی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر در دوران همهگیری ویروس کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 107-124]
یوگامقایسۀ هشیاری درونبدنی و توازن مبتنی بر تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) در زنان با تمرین یوگا و گروه بدون تمرین [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 125-143]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد